Welcome to U.A.C. [O.S.A.]
login / register
Status: Guest
Архивы форума | iddqd.ru
Wolf 3D
ПравилаПравила ПоискПоиск
18+
Total Chaos [Released!] Пред.  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
   Список разделов - Модификации - Total Chaos [Released!]Ответить
АвторСообщение
VladGuardian
= Commissar =
Next rank: - UAC Commissar - after 263 points
5537

Doom Rate: 1.28

Posts quality: +1899
Ссылка на пост №221 Отправлено: 24.11.18 13:53:30
cacodemon9000:
Но как-то сильно ругать мод не хочется, тем более в жанре чего-то с годным геймплеем ох как мало - вокруг сплошные симуляторы ходьбы с тупыми скримерами.

С интересным геймплеем, и страшноватой атмосферой - могу порекомендовать ZombiU (2015).
Зомби + Лондон. (если только нет предубеждений перед "зомби"-играми)
Самая запомнившаяся игровая механика - погибнув, ты не сможешь загрузиться с диска этим же персонажем, а всегда продолжаешь играть кем-то другим.

Рейтинг сообщения: +1, отметил(и): Void Weaver
4 10 23
cacodemon9000
= Lance Corporal =
Next rank: - Master Corporal - after 14 points
186

Doom Rate: 2

Posts quality: +83
Ссылка на пост №222 Отправлено: 24.11.18 15:34:56
Тут ещё новости поступили, что позже будет добавлен режим "Новая игра +", главной особенностью которого будет появление какого-то особого монстра, если задерживаться на уровне слишком долго, ну и перестановки в расположении предметов и монстров.

Рейтинг сообщения: +1, отметил(и): Void Weaver
VladGuardian
= Commissar =
Next rank: - UAC Commissar - after 263 points
5537

Doom Rate: 1.28

Posts quality: +1899
Ссылка на пост №223 Отправлено: 24.11.18 16:05:38
cacodemon9000:
главной особенностью которого будет появление какого-то особого монстра,
если задерживаться на уровне слишком долго,

Та я представляю... что-то типа регенерирующегося (неубиваемого) ксеноморфа из Dead Space 2/3...
Шоб ленивым/невнимательным игрокам жизнь медом не казалась.

http://ru.deadspace.wikia.com/wiki/Уберморф
4 10 23
Void Weaver
= Captain =
Next rank: - Major - after 144 points
2496

Doom Rate: 1.82

Posts quality: +807
Ссылка на пост №224 Отправлено: 13.12.18 21:38:24
Тем временем 9 декабря вышла версия 1.0.

Чейнджлог:
Скрытый текст:

The full v1.0 Change Log

Here is the full change log for this version:

Headline Features

New Game +
Super Shotgun Weapon Added
Several enemies have added attack patterns
Mod support added to launcher
Inventory size doubled

Enemies

Animation improvements on Brutes
Stalkers can no longer explode through thin walls
Brutes can now throw bottles and rocks at you
Brutes have an enraged attack mode
Shooting Glare's with firearms causes bad things to happen to the player
Long Legs can now run- Enemies have an increased chance to drop stim-packs

Inventory

Shotgun shells now stack
Shotgun shells have a new icon and take up 1 inventory slot instead of 2
Reduced bleed on compound needles from 50 to 20
Rebalaned usage stats on various items
Radiation slightly reduces by drinking vodka
Inventory glow effect now works in the dark
Inventory menu no longer usable when going between doors
You can only carry one of each firearm (prevents bugs)

Weapons

The majority of weapons have had animation improvements
Bricks no longer deal explosive damage to self
Scissors take up more stamina on use
Firearms won't shake the screen as much when a shot connects

Map

Radiation removed from Long Legs nest (Decay) //Фак, вот же казуальщина. (((
Collision fixed on table in the first voice chat room (Arrival)

Bug Fixes

Thrown rocks glow
Dentist sign has fixed render radius
Quick-slot icon misalignment in Inventory fixed when using different aspect ratios
Intro typos fixed


Рейтинг сообщения: +1, отметил(и): VladGuardian
1 9 1
Страница 12 из 12Перейти наверх Пред.  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
   Список разделов - Модификации - Total Chaos [Released!]